maanantai 20. marraskuuta 2017
Nostinkoulutus Perjantai 17.11.2017
Nostinkoulutus oli omasta mielestä ihan mukava. Ensin meillä oli muutama tunti teoriaa ja sen jälkeen koe. Sitten lähdettiin tekemään tehtävät saxi- ja puominostureilla.
maanantai 30. lokakuuta 2017
maanantai 9. lokakuuta 2017
tiistai 26. syyskuuta 2017
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)






