maanantai 20. marraskuuta 2017

Nostinkoulutus Perjantai 17.11.2017

Nostinkoulutus oli omasta mielestä ihan mukava. Ensin meillä oli muutama tunti teoriaa ja sen jälkeen koe. Sitten lähdettiin tekemään tehtävät saxi- ja puominostureilla.