Juho Toivanen sähköblogi 17pSÄ2
maanantai 20. marraskuuta 2017
Nostinkoulutus Perjantai 17.11.2017
Nostinkoulutus oli omasta mielestä ihan mukava. Ensin meillä oli muutama tunti teoriaa ja sen jälkeen koe. Sitten lähdettiin tekemään tehtävät saxi- ja puominostureilla.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)