Juho Toivanen sähköblogi 17pSÄ2

maanantai 15. tammikuuta 2018

9 luokkalaisille tehty harjoitus työ

Lähettänyt Juho Toivanen klo 22.13
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Osallistujat

  • Juho Toivanen
  • Pexi

Blogiarkisto

  • ▼  2018 (16)
    • ►  huhtikuuta (4)
    • ►  helmikuuta (11)
    • ▼  tammikuuta (1)
      • 9 luokkalaisille tehty harjoitus työ
  • ►  2017 (9)
    • ►  marraskuuta (1)
    • ►  lokakuuta (2)
    • ►  syyskuuta (6)
Teema: Yksinkertainen. Sisällön tarjoaa Blogger.